Site icon #Повернення

Деякі авіакомпанії вводять нові обмеження на багаж: подробиці

Авіакомпанії почали брати доплату за валізи на коліщатках

Стягнення доплати за провезення великої валізи – це відоме правило багатьох авіакомпаній, але зараз вони почали стягувати плату і за невеликі валізи на коліщатках (тролі), які пасажири проносять на борт як ручну поклажу. Про це, як пише vesty.co.il, передає “Главком”.

Першою це почала робити американська авіакомпанія United Airlines. Вона продає квитки до економ-класу з можливістю пронести на борт лише невелику сумку з особистими речами, яку можна розмістити під сидінням. За перевезення інших сумок, наприклад з ноутбуком, або великого рюкзака, які розміщують у багажному відсіку над сидіннями, треба доплатити $35.

Цю ж практику перейняли і в Air Canada. Компанія оголосила, що з січня 2025 року пасажири економ-класу на рейсах усередині Канади, США, Мексики, Центральної Америки та Карибів зможуть проносити на борт без доплати лише одну невелику сумку. За габаритніші рюкзаки, провезення яких раніше входило в ціну квитка, доведеться доплачувати по $25-36. Якщо пасажир спробує пройти з такою сумкою на борт літака, не сплативши, то йому виставлять рахунок по $46 за кожен рюкзак. При цьому медичні прилади та дитячі коляски звільнено від оплати.

Це рішення вже розкритикувала міністр транспорту Канади Аніта Ананд. Вона заявила: «Скажімо так, я не надто задоволена нововведеннями в Air Canada. Я думаю, що їм слід брати до уваги інтереси пасажирів, яких торкнуться ці додаткові витрати. Така політика неприпустима».

Крім провезення ручної поклажі Air Canada має намір з січня стягувати плату і зміну посадкового місця під час реєстрації.

До слова, за неповний 2024 кількість авіаінцидентів з пасажирськими літаками російських авіакомпаній перевищила показники попереднього року, досягнувши рекорду як мінімум за останні шість років. Так, станом на кінець листопада зафіксовано 208 випадків, що майже на 30% більше, ніж 161 інцидент за аналогічний період 2023 року.

Exit mobile version