Інспекція торгівлі Польщі провела перевірку закладів громадського харчування. Виявилося, що власники місцевих бізнесів часто обманюють своїх клієнтів.
Загалом експерти перевірили 626 закладів, і у 75% з них виявили різні порушення. Про це пише 24 Канал із посиланням на звіт Inspekcji Handlowej.
Як польські заклади обманюють людей
Часто у кафе чи ресторанах використовували несертифіковані ваги або вимірювали порції так званими домашніми вагами, які не можна використовувати в закладах – це траплялося у 22,8% випадків.
Також багато бізнесів обважували клієнтів або замінювали заявлені продукти на дешевші.
До прикладу у 56,5% закладів були відсутні ціни або інформація про кількість їжі чи напою.
А у 17% закладів люди отримували значно менші порції, ніж зазначено в меню, або ж інгредієнти відрізнялися від заявлених. Наприклад:
- на 156 грамів менше картоплі фрі;
- на 65 грамів менше салату “Цезар” з куркою;
- на 78 грамів менша вага бургера.
Також у 10,6% закладів умисно використовували інгредієнти, відмінні від зазначених в меню. Наприклад:
- Замість сиру фета аналог типу “Фавіта”,
- Замість пармезану – дешевші стиглі сири,
- Замість соку – нектар або напій, виготовлений з цих фруктів,
- Замість вершків – суміш на жировій основі,
- Замість яловичини – подріблений заморожений яловичо-курячий продукт.
Ще у 16,3% закладів виявили порушення, пов’язані з продажем або рекламою алкогольних напоїв.