З 15 листопада МЗС оновить механізм авторизації під час запису до електронної черги.
Про це повідомляє Міністерство закордонних справ України.
Як записатись на отримання консульських послуг до Міністерства закордонних справ України?
Відтепер запис на прийом до МЗС відбуватиметься за умови електронної ідентифікації відвідувача, за допомогою е-підписів на:
- файловому;
- хмарному чи інших захищених носіях;
- Дія.Підпис;
- BankID НБУ.
Зміни запровадили задля:
- покращення доступу до консульських послуг;
- безпеки;
- боротьби з кібершахрайством запис в Е-Чергу.
Електронна ідентифікація забезпечуватиметься через платформу ID.GOV.UA.
Записи, створені у попередній версії Е-Черги, будуть перенесені до оновленої черги. Відомство повідомляє, що спершу сервіси можуть працювати дещо повільніше (в залежності від заповненості графіку Е-Черги в кожній установі).
Докладніше про способи авторизації на порталі можна переглянути у навчальному відео.
Розділ “Допомога для ВПО” у Дії недоступний. Чому і як можна буде скористатись сервісом?
З 1 листопада послуга для переселенців буде тимчасово недоступною в Дії – застосунок наразі оновлюють.
Щоб отримати довідку ВПО чи оформити допомогу, поки сервіс у Дії не працює, потрібно звернутись до офіційних установ офлайн.
Після оновлення розділу, переселенці зможуть:
- подати заяву відразу на всю родину: дітей, чоловіка чи дружину;
- оформити виплату для дітей, які народилися після переїзду сімʼї.